نرم افزار و وب سايت
1- توليد نرم افزار
- طراحي وب سايت دانشگاه
- طراحي پورتال دانشجويان و اساتيد
- سيستم ضميمه مكانيزه شامل بخشهاي آموزش، امتحانات، گواهي ها، امور پرداختهاي اينترنتي ، امور دانشجويان ، كميسيون موارد خاص ، سيستم بايگاني آموزش و ...
- طرحهاي در دست اقدام: وبلاگ دانشگاه و سيستم پايان نامه ها
2- توسعه
- نرم افزار آنتي ويروس Kaspersky : خريد سالانه لايسنس
3- پشتيباني
- سيستم جامع مكانيزاسيون
- سيستم اتوماسيون اداري
- ساير سيستمها
4- وب سايت
- درج اخبار و اطلاعيه ها
- آرايش صفحات
سخت افزار
1- تعميرات و پشتيباني
- تعمير و بروز رساني سيستم هاي كاربري
- نصب ويندوز و نرم افزارهاي مورد نياز كاربران
- پشتيباني و رفع نقص سيستمهاي كاربري با مراجعه به محل و يا انتقال سيستم به مركز
- امكان سنجي نياز هاي قطعه اي و خريد قطعه جهت بروز رساني سيستم ها
- درخواست خريد قطعه جهت سيستم هاي جديد
- اسمبل كامپيوترهاي جديد بعد از خريد قطعه اي و تحويل سيستمها به مراكز مورد نياز
2- آمار
- نصب برچسب شماره مركز بر روي تمامي كامپيوترهايي كه تحويل كاربران دانشگاه گرديده( به غير از سيستمهاي كارگاه ها و كافي نت ها)
- پلمپ سيستم ها
- ثبت مشخصات و قطعات نصب شده و همچنين تحويل گيرنده كليه سيستم ها در پايگاه داده مركز
3- پشتيباني شبكه
- عيب يابي شبكه LAN و رفع نقص
- نصب سوئيچ در مكان هاي مورد نياز
- پشتيباني شبكه در ايام ثبت نام در محل هاي اعلام شده جهت آموزش و امور مالي
شبكه
1- اينترنت
- اتصال به اينترنت با پهناي باند 2 مگابيت بر ثانيه از طريق بستر فيبر نوري
- راه اندازي سرور جهت سرويس دهي Web براي وب سايت ، پورتال و سيستم خدمات مكانيزه
2- شبكه داخلي
- نصب و راه اندازي5 سوئيچ
3- نگهداري و مانيتورينگ
- نگهداري كليه سوابق(History) مانيتورينگ در تمام ايام سال جهت بررسي ترافيك شبكه، حمله هاي هكري، سوابق سخت افزاري و ...
- كنترل روزانه مانيتورينگ
ديتا سنتر
1- راه اندازي
- راه اندازي سرور در ديتاسنتر
- نصب سيستم عامل سرور و نرم فزار هاي پايگاه داده و همچنين وب سرويس ها
2- نگهداري
- ايجاد شرايط مناسب محيطي جهت سرورها
- تهيه پشتيبان ساعتي (به صورت Log Backup)، پشتيبان روزانه (به صورت Differential Backup) و پشتيبان هفتگي (به صورت Full Backup) از كليه سرورهاي اطلاعات قسمت هاي مختلف دانشگاه را نگهداري مينمايد (به صورت Database Servers(
3- توسعه و تجهيز
- بررسي تجهيزات موجود در بازار و در صورت نياز درخواست خريد جهت ارتقاي تجهيزات
- درخواست خريد جهت UTM جديد و تاييد سازمان
- در آينده : پيگيري خريد دستگاه هاي Storage نظير SAN جهت بالا بردن ضريب امنيتي و اطمينان از ذخيره سازي.
اطلاعات و آمار
1- آمار
- جمع آوري اطلاعات و آمار مورد نياز از حوزه هاي مختلف و يا ادارات و نهادهاي خارج از دانشگاه
- كنترل، پردازش و به روز نمودن آمار و اطلاعات واصله و تهيه گزارشهاي آماري مورد نياز
- پاسخ به درخواست ها و تكميل فرمهاي ارسالي از معاونتها ، منطقه ، سازمان مركزي و ...
- همكاري جهت تنظيم و جمع آوري و ارائه اطلاعات و به اساتيد و دانشجويان در صورت نياز جهت پايان نامه ها و يا طرح هاي تحقيقاتي
- تهيه و تنظيم فايلهاي Excel مورد نياز از داده ها ، اطلاعات و آمار
- ارسال آمار به سازمان و منطقه به صورت مداوم ( 3 يا 4 بار در سال) از طريق اتصال به سامانه هاي اعلام شده
2- امور كاربران
- ثبت فيش پرداختي دانشجويان و شارژ مجدد حساب كاربري اينترنت
- اختصاص اينترنت به همكاران (اساتيد و كاركنان) و شارژ حساب كاربري ايشان
- كنترل اتصالات برقرار شده
3- مكاتبات
- پيگيري مكاتبات و امور مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات واحد در خارج از دانشگاه
- در درست اقدام : پيگيري انتقال خط ديتاي دانشگاه از محل قديم( پرديس علوم و تحقيقات) به مكان جديد
كارگاه و كافي نت
1- نگهداري
- نصب و راه اندازي نرم افزاري و سخت افزاري بيش از 60 كامپيوتر
2- توسعه و تجهيز
- خريد قطعه و اسمبل سيستم هاي جديد
- نياز سنجي جهت به روز رساني سخت افزاري سيستمهاي موجود بر اساس نيازهاي نرم افزاري و ارجاع درخواست خريد قطعه به تداركات
3- نرم افزار
- نصب و آرشيو كليه نرم افزارهاي تخصصي و آموزشي مورد نياز تمامي رشته هاي موجود در دانشگاه
4- امور كلاسها و برنامه ريزي درسي
- پيگيري تهيه تجهيزات مورد نياز كلاس درس ( نظير ديتا پروژكتور، وايت بورد، ماژيك و ...)
- اخذ برنامه درسي از گروههاي آموزشي و برنامه ريزي كارگاهها بر مبناي آن
- تماس مداوم با اساتيد كارگاهها جهت هماهنگي كلاسي